Skön lördag!

Så då var man påväg hem från Dalarna och samhället Nås, efter en handbolls match med div 4 laget! Det gick kanon bra. Vi vann med 22-19. Så det var tur att jag gjorde 3 mål annars hade vi inte vunnit! ;)

Familjen väntar där hemma och jag längtar efter soffan och att få mysa ner mig med dem jag älskar! Imorgon blir arbete igen och sen hoppas jag att jag hinner se handboll på hallen.

Imorgon ska vi hämta nya stolar och det ska bli så himla skönt i får stolar till köket som man kan sitta på, utan att behöva vara rädd för brakande stolar! ;)

Helt sjukt att milda snart fyller 1år! Det är en vecka kvar och jag ställer mig frågan vart tog tiden vägen??? Jag är nöjd med livet och njuter av varje stund som jag får se lilla milda hur hon är och vilken personlighet hon kommer få!! :) mammas lilla gullhöna!! :) ha en bra lördag.... Det ska jag ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0