Ojsan

Nu blev det fel igen. Tanken var ju att jag skulle fortsätta min berättelse om när milda kom till världen... Shit vad fel det blev nu... Men jag fixar det sen när jag får mer tid. Det har varit full fart hela tiden med kalas handboll och bara slappa så jag har tyvärr inte hunnit skriva något på bloggen förrän nu.

Vi he tampats med förkylningar och nu är det mamma och pappa som är lite krassliga, milda har blivit mycket bättre men ja vad säger man. Kan ju ta lång tid innan man blir av med den.

Men jag är glad att milda är bättre iaf. Idag ska vi knäppa kort på öppna och det var 6 månader sist. Ska bli roligt och se förändringen på lillhöna. ;) man ser det jämt annars men det blir lite annat när det är kort. Hon har ju blivit så himla stor. Springer , går och pratar för fullt. Hon kan både det ena och det andra. :) hehe sist lärde vi henne hur indianen låter så nu kör hon med det nästan hela tiden. Haha hon är ju för söt. Sen har vi lärt oss att höja handen när man säger Hojt!! Haha så himla söt hon är!! :)

Nej om man skulle ta och göra lite frukost så man blir människa. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0