Vilken underbar morgon.

Sitter vid köksfönstret och ser ut över den blå himlen... Solen skiner och det ser ut som en riktig vårdag. =) Det är nu man vill sitta ute på en is och bara njuta av solen. Men idag har vi annat på schemat... idag blir det ju som jag nämnde Kalas för Söthöna Sandra. Ska in till stan och inhandla lite blöjor åt skit höna. Hon måste ha något att göra sina behov i. ;) 

Vi Körde alltid Libero förut men fick tips om Pampers Active Fit av Helena och Perra. dem kör dem på Isa så vi testade och dem är kanon bra. Det syns knappt att Jänta har blöja på sig och dem rymmer bra mycket också för den delen. =) Det där med blöjor är en djungel tycker jag. 

Igår var vi som det nämndes tidigare på middag hos Anna och Stefan.. måste bara berätta att vi åt något super gott. =) Det var nog det godaste i tacos väg på väldigt länge. =) Taco Lasange. riktigt riktigt gott var det. Mums! Det ska vi göra sen. =) 

Nej nu ska jag jag nog ta och dra nåt gammalt över mig. ;) nej då.. vi ska nog mysa ner i soffan en stund för lill hönan sover. Så ha en fantastiskt härlig lördag gott folk. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0