Vilken dag

Nu så har vi gjort första handbolls träningen.. fast inte som spelare utan som tränare.. eller jag hjälpte till medan deras tränare var borta. Det var himla roligt o få känna på boll igen. =) Tror grabbarna tyckte det var roligt också. SÅ jag har precis duschat och sitter med håret inlindat i handduk... Sköönt. Nu kan man luta sig tillbaka i soffan.. för imorgon komme rjag ha ont i kroppen. det känner jag redan nu men det var det värt. man måste ju komma tillbaka nån gång. =)

Idag var vi hos bästa Malin alla mammor. det var super mysigt. Malin bjöd som vanligt på godsaker. På lördag kommer vi ses igen.. undrar vad vi ska äta för gott då?! ;) Neo tyckte att jag skulle komma tidigare till dem så jag kunde följa med och köpa lördagsgodis. Han är för söt. =) så vi får se vad klockan blir. =)

Ja dagen slutade bra trots allt... Tur att det finns bra saker som väger upp de sämre sakerna.. För då blir det ju bra till slut ändå. =) Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0