underbara barn..

Jag blir så glad i hjärtat när jag tittar på henne och när hon ler med hela ansiktet!! men blir så ledsen när jag inte kan le mot henne.. inte just nu iaf.. Men jag försöker visa henne att jag är glad ändå. =) Jag fick sova en liten stund på soffan iaf.. så jag känne rmig hyffsat utvilad.. elle rutvilad är väl ändå synd att säga.. :/ men jag fick slumra till iaf.. power naps som jag brukar säga... Nu ska jag försöka fixa till mig... borsta tänderna kan jag fet glömma men jag har inte tänkt hångla med någon idag ändå.. ;) förrän ikväll.. men han får vänta ett tag till emd det ändå. ;) 

Solen skiner och det är underbart vackert ute nu. =) mysigt. Så hej på ett bra tag nu..

tjing



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0