Sunny day!!

Så var man färdig men lill donnan somnade visst. Jag som ska iväg också.. men vi får se hur länge on sover. haha Svante ska få vara med Svempa. Det var snällt tycker jag. Idag ringde jag och grattulerade min pappa som fyller år. Nu är det bara två kvar att fira denna månad... en människa och en fybent liten parvel. =) hehe 

Nästa helg blir det 1 års kalas. =) jippi.. det ska bli himlans roligt. Tänk att det snart är 1 år sedan hon såg dagens ljus. =) vad fort det går. man hinner liksom inte med. Men det kanske har att göra med att man var mitt upp i en graviditet.. då går ju veckorna så fort att man missar omgivningen. =) Men nästa helg börjar vi med babysim och sen blir det 1 års kalas. =) 

Men nu är det först denna helg. och Denna vecka som ska gå åt. Imorgon hoppas jag på att Maria och Tova vill ähnga på oss på promenad. Var så himla länge sen vi träffade dem nu. Tova har ju hunnit fylla 1 år hon med. =) hipp hipp hurra för alla barn!!!

Idag fick jag en jobb förfrågan. spännande.. jags ka fundera på om jag sak ta det eller inte men det lutar på att jag gör det. Måste kolla hur det funkar först och så. Spännande. Så anders vi ses imorgon. =) 

Nej nu klär vi oss...
Tjing


Kommentarer
Postat av: Helena

Jäää!=) 1 år! Otroligt=) Håller på att baka för fullt här hemma så du får komma hungrig du som gillar fika=)

2011-03-22 @ 18:07:34
URL: http://familjenlever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0