Söndag

Nu så har vi vaknat efter en timmes avdrag på dygnet. Hyffsat utvilad är jag iaf. Milda och Henrik hade varit vake ett tag när jag klev upp. Så idag blir det lugnt.. Jag ska iväg på Me and I party till syster min i Vannsätter. Henrik och Milda får stanna hemma då. Kan vara skönt och få komma iväg ensam någon timme. Men jag har ju börjat fått det nu mer och mer. =) det är skönt. Man saknar familjen mer då. =)

Snart har Mars passerat och April står för dörren.. I April så kommer även påsken. När påsken är förbi då anser jag att det Äntligen är Vår. Och eftersom Påsken infaller i slutet av April iår så blir det ju ännu mer vår när den är förbi. =) Varje lång fredag så Sitter vi tidigt tidigt på en sjö någonstans och Anglar. Men ifår får killarna klara sig utan mig. Jag får stanna hemma med Milda. Men jag tror att vi kommer ge oss iväg och hälsa på under dagen.. beroende på vid vilken sjö dem sitter. Men risken finns att Sjöarna inte håller iår. Efter som det blir så sent iår. Men vi får hoppas att den håller så grabbarna får komma ut lite. 

Tänk vad fort tiden går. Helt sjukt egentligen. Snart blir milda 5 månader.. då ska hon få spruta igen. Ska man verkligen behöva genom lida det igen.. och jag misstänker att det blir värre för varje gång eftersom dem blir mer och mer medveten om det. Men vi får hoppas att det går bra ändå. =) Men det är 2 veckor kvar till dess så... vi njuter av att hon är 4,5 månad först.

Nej nu ska jag umgås med min man en stund.. eftersom jag blir borta någon timme under dagen.. för Milda sover nu. Då måste man passa på. =) 

Trevlig Söndag på er gott folk. =) 
Tjing



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0