Snart hälg!! =)

Idag blev det inte heller någon promenad men det blev fika på Lumavägen. =) hihi skit goda "snickerskakor". Så himla goda så jag tog alla tre som blev upplagda på kakfatet. Jag fick äta upp alla om jag ville för ingen i huset tyckte om dem så där jätte mycket. =) Dem var sliskiga men ack så goda. =)

Var inte på kontoret och visade upp schemat för anders.. och det fick godkänt från honom men det slutgilltiga kommer från kollegorna som ska arbeta efter det. Hrmm.. det visar sig till veckan om dem blir nöjda. =) 

Så nu är man hemma igen efter en sväng till mammsen och svempsen. =) Mamma åkte och tränade och Svempa åkte och hälsade på en kömpis som bor ute i skoooogen. =) 
Mötte Henrik i dörren för han skulle iväg på träning. MIlda sover så jag sitter här ensam.. =) sköööönt. ska inta soffan strax.
Tjing



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0