Puh äntligen ur världen

Äntligen så är jag hemma igen efter en tripp till stan. Man blir helt slut efter uppdrag i tingsrätten. Trodde jag skulle svimma när jag reste mig upp ur vittnes stolen. Ett tag trodde jag att hjärtat skulle hoppa ur kroppen och försvinna bort. Nerverna ligger liksom på utsidan av kroppen...  Så nu är det iaf över och jag hoppas att jag slipper se människan igen. 

Milda hade iaf skött sig bra. Hon blev hungrig efter en timme så det var ju tur jag hade mat med mig till henne. Så nu är hon mätt o belåten och ligger och sover. Kanske mamma och pappa får lite tid till varandra. Ska laga lite mat och lägga mig på soffan sen. TUSEN TACK FAMILJEN NYGREN/HISVED FÖR HJÄLPEN MED MILDA. GULD VÄRT.



Kommentarer
Postat av: Milo

Det var ju så jag tänkte lite..... En trött liten höna när mamma & pappa kommer hem= mystid!!! =)

Det gick ju super, så nu vet du vart du lämnar henne om du/ni ska bort en stund.

2011-03-10 @ 19:30:04
Postat av: Milo

Det var så lite så!!!! Vill GÄRNA göra om det =)

2011-03-10 @ 19:31:42
Postat av: Micaela

du skötte dig jätte bra =)

2011-03-10 @ 19:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0