mörron...

Äntligen så har vi vaknat... eller ska man verkligen säga äntligen?? :/ jaja men vi är vakna nu iaf. Milda kommer somna om igen när hon har varit vaken en stund. Nu undrar jag vad hon sitter och funderar över. Haha hon har fäst blicken på något och sen rinner dreglet  eftersom hon nästan har hela handen i munnen. Jag hoppas att vi hinner med en promenad idag med Maria och Tova innan vi ska in till kontoret igen. Det var ju så himla länge sen vi sågs... jag säger det igen men jag får väl vara tjatig då. :P 

Imorgon är det fredag IGEN... såhär känns det... VART TAR VECKORNA VÄGEN???? HALLÅ!!!!! Är det såhär fort det kommer gå resten av livet? Alltså det är helt sjukt. Återigen så tyckte jag att det var söndag kväll igår och det skulle bli ny vecka. Men helt plötsligt är det fredag imorgon igen. jaja det är ju som det är och väldans skönt med helg iaf. Imorgon skulle det bjudas på Middag hos svärföräldrarna. Farbror Micke skulle visst komma hem också... så då får Milda träffa sin blivande gudfar!! =) Det ska bli jätte trevligt. 

Men idag är det fortfarnade torsdag och jag känner att den har börjat bra och att jag känner mig hyffsat utvilad. Milda var lite körig inatt men det gick bra ändå. Har börjat bli riktigt trött på nätterna och somnar lättare med henne bredvid mig nu än tidigare. Jag somnade även på soffan så jag missade upplösningen av Sveriges Mästerkock, så slutet fick jag se på TV4 Play. Haha bra gjort där.. men men kan inte rå för att jag är trött på kvällarna. Jag kliver upp mellan 6 och 7 varje morgon och sover inget mer under hela dagen. Sen är jag ju vaken lite då och då på nätterna när Milda stökar runt i sängen. Men det är så mysigt och vara förälder. =) Skulle inte vilja byta bort det för allt i världen. ♥

Undrar om man skulle ta göra sig lite frukost. Men vet inte vad jag ska äta. skulle vilja ha havregrynsgröt men jag har inga gryn hemma.. dem sista givk åt till när jag gjorde havreflarn härom veckan. haha glömde ju att handla nya när jag stor handlade... kom på det när jag kom hem. Tyckte jag fick med allt på listan när jag väl var i butiken men tydligen inte eftersom jag glömde en annan sak också.. :P men så är det när man har massa annat i huvudet. Men som alla säger. Det man inte har i huvudet det får man ha i benen. =) Stämmer kanske inte i detta fall men nästan. :P

Jag försöker skriva samtidigt som jag underhåller min dotter med jordens hicka. haha stackarn. Så krokodilen och blogg skrivande passar bra ihop. =) hon blir glad iaf. Hon tycker verkligen om när man sjunger för henne. Hon ler med hela ansiktet.. och då menar jag HELA ANSIKTET!! =) man blir så himla varm i kroppen. =) 

Nej nu ska jag ge mig.. 

Tjing i medaljongen. =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0