Middag med lite Buzz

Idag har varit en riktig slappar dag. Jag och Milda var inne hela dagen. Det var himla skönt men tiden blev knapp när den närmade sig fyra. Klockan 18 skulle vi vara på middag hos Anna och Stefan. Jag skulle duscha och blåsa håret och sminka mig.. Kan ju inte se ut hur som helst. Iaf så hann vi med tiden.. för när vi väl kom fram så fick vi vänta på värdparet!! ;) hihi men dem kom precis när vi hade knackat på dörren. Väl där blev vi bjuden på en super god Taco lasange. Det ska jag laga någon gång. Verkligen jätte god. =) Tusen tack!  Sen blev det ett parti Buzz. Henrik vann men det anser jag beror på att jag var tvungen att gå och värma mat åt Milda. :P

När vi väl skulle åka hem så klädde vi på oss och stod i farstun. Vi klev ut på bron, henrik med MIlda och jag med skötväska och tre blöjpaket ( en skit blöja och två kiss). Jag kliver ner från trappan och sen försvinner marken under mig. Det var så halt att jag stod på öronen. Det var tur i oturen att jag inte höll i MIlda... och sen att jag hade saker i båda händerna. För annars hade jag nog tagit emot mig med dem. Och vem, vet vad som hade hänt då?! HUr som helst så klarade jag mig undan med en blodig knoge. Men handbolls spelare som man är så klarar man det mesta!!! =) Hårda brudar lirar Handboll. 

Så nu är vi hemma igen efter en mycket trevlig kväll. Milda sover och Henrik är på toa och jag sitter här och skriver. IMorgon ska vi fira Sandra som fyller 30 år den 14 mars. men är hemma och firar sig redan imorgon. Grattis får du imorgon. =) SÄger även grattis till Sverige som lyckades knipa VM silvret i herr stafetten. Kung det. Synd bara att Norge är så out standing bara. Den där Petter han kan dra dit pepparn växer. :P  Nu ksa jag mysa ner mig i soffan och njuta av ett riktigt kallt glas med vatten. Mums. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0