Måndag o ny vecka igen...

Tiden bara rullar iväg.. sjukt att Mars snart har gått och April står för dörren. Hoppas att denna månad går undan.. känner det. Imorse vaknade jag med flimmer för ögat igen.. och jag bad Henrik ta Milda som naturligtvis vaknade i samma veva. Jag var tvungen att lägga mig och det gick över efter två alvecon och lite sömn. Men nu sitter man här efter en lååång härlig promenad i solen ooch känner att skalle banken finns där. Men det är inte i värsta laget iaf. 
Vi fick oss en redig promenad och det var så himla skönt. Vägarna börjar tina upp och det är lättare att ta sig fram. Det är vår i luften. 

Nu ligger min lilla Prinsessa och leker på golvet. Man hinner ju inte mer än lägga ner henne så rullar hon över från rygg till mage. =) Hon har även kommit på idén om att backa istället för att ta sig framåt. =) När jag la ner henne i vahnen för att gå ut så var det nästan så att hon ville göra sit ups. =) ville verkligen int eligga ner men jag var ju tvungen att tvinga henne att göra det eftersom hon inte får sitta upp än.. För jag var tvungen att ta bort liggdelen på vagnen för den var så kort och Milda växte ur den ganska fort. Men det funkar minst lika bra det!! 

Gud vad jag önskar att det var sommar nu så man kunde gå ute i bara shorts eller i klänning men som det ser ut så får man vänta ett tag till iaf. =( men den som väntar på något gott den väntar aldrig för länge. Längtar tills Henrik kommer hem. Men det är bara tre timmar kvar till dess. Under tiden ska jag och Milda städa lite här hemma. Dammsuga och plocka lite. Solen värmer upp huset så jag tror jag ska öppna lite fönster och vädra lite. LÄtt att det blir alldeles för varmt här inne.  Skönt med frisk luft. 

Nej nu ska jag ta och göra ett ryck. Så det blir nåt gjort.. Lilla Milda grina illa.. vill nog inte ligga på mage nå mer just nu.. 

Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0