Måndag morgon

Så var det ny vecka. Vad ska denna innebära och bjuda på? Jag vet iaf en sak... jag hoppas innerligt att våra nya sängar kommer denna vecka. Har väntat 2 veckor idag så dem får nog ta och komma nu. Vill slänga ut gamla sängen och in med den nya. =) Sen ska vi på möte för babysimmet. För den 2 april börjar det. hihi ska bli spänande och se hur det kommer gå. 

Milda har iaf fått smaka på massa gosaker i helgen. Majs o potatis eller banan gröt har stått på menyn i några dagar nu men igår fick hon smaka på mangopuré. Det gick hem. hon smaskade i sig som bara den. =) Skrapad banan har även kommit till munnen och även det som allt annat varit en succé. =) Hon kommer nog bli en avfallskvarn likt sin mor och far. Och det gillas skarpt. 

Igår så var jag med Svärmor på e-center och då fick Milda ersättning, så mina boobs var väl rätt så sprängdfyllda inpå kvällen.. eftersom Milda alltid får ersättning som kvällsmål så var jag tvungen att pumpa ur ett bröst.. (det andra hade hon tömt vid sex tiden) Jag fick en chock när jag var klar. :P 180 fick jag ur ett bröst. Inte så konstigt egentligt att hon vill ha mat oftare på dagarna.. :/ För hon hade ju inte ätit på det brösten på nästan hela dagen. Jaja vi får väl se vad vi gör med det här nu.. Kanske blir att man ammar lite grann bara och fyller på med ersättning mer än bara en gång per dag. 

Vi fick ju två nappflaskor av Malin i fredags när vi var där.. Så himla snällt. Så nu har vi iaf fyra stycken. Jag hann ju köpa en ny flaska i fredags men det gör ju inget att man har flera. =) tusen tack Malin. =)

Nu somnada min lilla Donna. Så nu ska jag hänga tvätt och köra igång en till... vi hade aningen mycket tvätt.. less på det så nu ska det bort. Ska ju vara hemma hela dagen så då kan man ju passa på att tvätta. =) 

Efter två kommer Nellie till oss.. då har hon slutat. Och min förhoppning är att även Malin och Milla kommer och hälsar på oss.. tänkte om jag skulle bjuda på pannkakor. =) Mumsigt. var så länge sen jag gjorde det så vi får se hur dem blir. Är ju inte jordens bästa på att grädda dem.. men så länge dem smakar bra så.. ;) 

Men ha en bra dag gott folk.. det ska vi. Vi hoppas även på att vädret bjuder på sol så vi kan ta en promenad lite senare. 

tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0