Inte som jag hade tänkt mig...

Nej idag var ingen bra dag... det blev ju inte som jag hade tänkt mig.. ibland blir det inte så.. jag skulle göra så mycket men nej det blev inte gjort.. skulle ha varit in på coop för att knäppa kort på Milda men nej det blev inte av. Skulle träffa Maria och Tova men nej det blev inte heller. 

Jag fick träna iaf. Det var ju nåt baa med dagen. Sen att Sverige fick VM guld räddade dagen.
Jag känner att denna dag går som i en dimma.. Men det är ju bara att ta nya tag till imorgon. Gick genom en hel hög med papper ikväll. Satte in i pärmar, behövdes kan jag säga. nu får det vara färdig med pappers högar i lådorna. Nu ska det in i pärmar direkt. Orkar inte med att ha oordning.

Imorgon ska vi på Hockey i Hudiksvall. Hoppas på att det blir vinst.. men ju längre dem kommer desto svårare blir det att vinna. 

Blev så besviken ikväll när det skulle vara fuskbyggarna. Helt plötsligt så blev det inställt så dem sände ett avsnitt från förra säsongen,. Skit i att sända programmet. Då blev jag less och kikade på Efterlyst istället. Men det är ju inte roligt och titta på. Händer så himla mycket konstigt i samhället nu så man får rysningar. 

Tittar på klockan och inser att den nu är 00.00. Hmm ny dag igen oc idag fyller ju Denise år. Hela 18 år. Tänk för 18 år sedan så var jag 12 år. Finns kort på det så jag lägger ut det. Så jag säger. Grattis "Dennis" på 18 årsdagen. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0