Helt slut..

Måste säga att det känns i heeeela kroppen att man varit gravid i 9 månader och inte kunnat träna som man är van med att göra året om.. så vi får se hur lång tid det tar tills man är fit igen.. haha Aldrig antar jag.. :P
Nej då det ska nog gå att ordna.. bara det blir helt bart på vägarna så ska jag ge mig ut i blåsvädret. =) 

Ikväll så tränade jag grabbarna igen och gud vad roligt det är. =) dem är så himla duktiga som kommer varje tisdag. Det är så sjukt svårt att lära sig spela handboll äldre dar.. Börjar man när man är liten så är det ju en sak men börjar man när man är äldre då blir det lite svårare.. man kanske sätter högre krav på sig själv och då gör man det bara svårare för sig. Men jag tycker grabbarna gör det jätte bra. Så nbu hoppas jag att det kommer fler så det tillslut blir ett lag som kan lira i seriespel. Tänk vad roligt det skulle vara. =) Men vi får se om ett år så kanske vi har ett lag som är redo att lira boll. =)


Nej idag så blev det en sväng till Näset och jag och Milda umgicks med Malin och Milla. Det var som vanligt super trevligt och vi åt gott och fikade gott. Det blev en hel del planering också. Så imorgon kommer Malin och hämtar mig innan 9.30. Då ska vi in till stan och handla. Dem ska ju ha dop på lördag och det ska göras Smörgåstårta. Jag ska hjälpa till. =) Sen drar familjen Sjödin till Hudiksvall.. När vi kommer därifrån det vet vi inte.. 

Dem två sista dagarna som kommer blir till att köra stenhårt med Malin och Anna. Planering och förberedelser inför dop. =) Så himla roligt att hjälpa till. 

Men nu så tror jag nog att jag ska lägga mig och ladda batterierna.. 

tjing




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0