Fredag morgon

Såååå börjar även denna vecka gå mot sitt slut. Så vart tar tiden vägen egentligen?? ja säg det den som vet. Hela veckan har ju bara flugit förbi som en vind. Snabbt och effetktivt.. Vi har hunnit med både att träffa mammor och kollegor. Kommit på att våra sköna sängar inte har blivit beställda till att vi ska på middag ikväll.. just ja.. middagen är ju inte avklarad än men snart så är den det. =) Idag blir det BVC och dietist sen efter det ska vi på Kappahl och byta en jacka som Milda fick av Mormor och Morfar igår. =) Vi vill ha en storlek större. Så vi får hoppas att det finns. Det är ju nästan för litet att köpa 74 till henne.. då kommer hon inte kunna ha det så himla länge.. känns det som iaf... Så det ska vi göra också. Sen blir det en sväng på kontoret även denna dag för att kolla lite så schemat kommer till mina Kollegor. 

Mat ska vi hinna handla till Stackars lilla Svante som bara fick ett halv mål mat nu på morgonen. Igår fick vi även en massa kläder av Maria.. men det kanske jag sa igår redan. Så himla snällt. =) Tusen tack igen. 
Imorgon hoppas jag att det blir fin väder. =) . En promenad brukar kunna sitta fint. 

Men nu är det fortfarande Fredag och just nu sitter jag och kikar på min underbart söta dotter. Jag har precis hämtat upp henne från golvet där hon rullar runt från rygg till mage innan man ens hinner lägga ner henne. =) Så ligger hon på mage en stund för att sen bli dö less på det, och gnäller tills man tar upp henne och gör om samma sak igen. hihi Men nu sitter hon i matstolen och kastar ner sin tygbok ihopp om att den ska komma upp igen. Men den kommer inte upp så länge inte jag hämtar den.. så himla söt och titta på för hon verkligen sitter nästan dubbelvikt för att titta på den, där den så fint ligger på golvet. =) 

Igår fick hon ersättning tre gånger och det funkade hur bra som helst. Men jag hoppas snart på att jag kan ge henne gröt. Vi är inte riktigt överrens hon, jag och gröten. Gröten vill inte stanna kvar i Mildas mun medan jag ger mer och Milda räcker ut tungan så gröten stannar på haklappen. gullunge!! ♥ Men det blir nog bra i längden.. hon ha rju för bövelen bara ätit gröt i 2 veckor.. 

Till veckan blir det fullspäckat igen.. bl a ska Svante få sin 3 års spruta och jag ska till Hudik och sen ska vi ut till Näset och hjälpa Malin. =) Ska rulla chokladbollar jag. =) 

Nej nu så är det nog dags att göra ett ryck.. klockan har ju ändå lyckats bli 7 denna underbara fredag. Så trevlig helg gott folk. Jag veta att min tid för bloggande brukar sina när det kommer till helg så ifall jag inte hinner blogga... Önskar jag er alla en trevlig helg!! 



Mammas gohöna!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0