Fredag kväll

Så var vi vakna i huset. Milda vaknade som vanligt vid halv sex och då är det bara att kliva upp, även om jag kom hem och kom i säng vid tre kanske. Jag hade en jätte mysig kväll hos Malin. Milda fick ju vara hemma med Pappa och det gick ju hur bra som helst. Jag var barn ledig första kvällen igår på 4 månader. Det var jätte skönt och det gick hur bra som helst. Jag och Malin pratade och pratade om allt och ingenting. Skönt att bara få vara och njuta av lite tysthet. Dä blev en riktig tjejkväll. =) 

TUSEN TACK MALIN FÖR EN JÄTTE MYSIG KVÄLL!!! 




Kommentarer
Postat av: Mallan

Tack själv bästa du! Det gör vi om!

2011-03-19 @ 07:56:35
URL: http://mallingen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0