Förlust...

Det blev ingen vinst ikväll för Hudik. Dem förlorade med udda målet(1-2). Tråkigt för dem spelade riktigt bra stundtals. Men så brister det i coachningen. Ibland blir man förundrad över hur en tränare tänker. Jag är ju ingen hockey fantast men lite lagspelare är man ju så man vet ju hur man ska coacha iaf... Om man vill vinna, ska man inte ställa upp med det bästa laget då?!  Det är där det brister ganska rejält. nej jag ska inte yttra mig egentligen... men det är så frustrerande att titta på. Jag vet att grabbarna har kapaciteten att vinna över laget dem mötte ikväll. Hoppas att det går vägen i helgen... Men lördag vet vi om det blir en tredje avgörande. Lycka till!!

Nu så är det dags för lilla Milda att sova. Hon är så himla trött men vägrar bara att slå igen de små ögonen hon har. =) Helt hysterisk är hon. Stackars liten... det gör ont i mamma hjärtat när man hör det.. men man måste försöka släppa det. Henrik får ta det ikväll. Men hon skötte sig jätte bra ikväll för hon var ju naturligtvis också med på hockey. =)
2 gånger var vi tvungen att byta bajs blöja på henne.. och inte har dem någon toalett med skötbord heller.. så här får man ta golvet till hjälp. Visst det funkar men ändå.. det är jobbigt för ryggen. Sista bytet fick bli på läktaren när allt folk hade gått.. för det går ju inte att vädra puppan bland allt folk. :P

Jag måste ju bara ta och grattulera Denise som tog körkort idag. =) Härligt på sin 18 års dag och allt. =) Kunde väl inte bli bättre födelsedags present. Nu vet man vem man ska ringa om man behöver skjuts. :P Nej om man skulle ta och lägga sig.. det är ju en dag imorgon med. Då blir det middag hos familjen Karlsson/Skoglund. Mysigt. natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0