Förkyld...

Så har inte Mildas förkylning gett med sig så jag vet inte hur vi ska göra idag. Tanken var att vi skulle hälsa på Milla och Malin.. men jag tror vi måste hoppa det för hon är så himla gnällig och sen är hon riktigt rosslig i näsan. Och Milla ska ju döpas på lördag så jag vill inte att hon ska bli dålig till dess.. men vi har bokat in att vi ska vara där på torsdag och fredag så vi får väl kurerar oss till då.  Ihopp om att Milda är bättre. Hon har ju inge feber men en förkylning är alltid en förkylning. Så vi får väl se hur vi gör.. 

Jag blir tokig.. varför ska det vara såhär för?? =( vill inte att vi sak vara sjuka men det är sådan tider nu. tycker hon har varit så länge nu men mer eller mindre. jaja det blir väl bra så fort solen och våren kommer. 

tjing



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0