födelsedag..

Firade min bror idag som fyllde 39 i lördags.. samma dag som svante fyllde 3. Sen har vi inte gjort så mycket idag.. förutom att vi tog en promenad på 1,5 timme. det var jätte skönt.  Svante var jätte nöjd. Nu sitter man i soffan  och kikar på en unge i minuten och funderar vekligen på att man gått genom det. Känns så himla overkligt. Men det är ju det absolut bästa som man kan vara med om. Helt sjukt vilken känsla när man får upp dem på magen efter allt jobb man gjort. 

Jag hoppas på att dagen imorgon blir kanon. Vi kommer börja dagen med en promenad med Pillan.. (Pernilla Eriksson för er som undrar) ska bli skönt att komma ut tidigt på morgonen. Sen drar vi till näset för att umgås med Milla och Malin. =) stod visst bakning på schemat imorgon. Nice!!

God natt och vi ser fram emot morgon dagen. =)






Kommentarer
Postat av: Helena

Ja det finns absolut såna och det är jag fullt medveten om! Men är tex 1 av 10 en stackare som har haft det svårt i livet så är det värt att ge alla en peng bara den här stackaren fick en..

2011-03-28 @ 23:22:16
URL: http://familjenlever.blogg.se/
Postat av: Pillan

jo visst är det så Helena.. helt rätt.. dumt av mig att tänka så..

2011-03-29 @ 11:10:03
URL: http://familjensjodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0