=)

Jag är lyckligt lottad som har så många underbara människor runt om mig. =) Mys promenad med Pillan nu på morgonen, träff med Malin och milla står på schemat... samtidigt som min kära kollega och vän vill fika med mig och Milda idag.. och då ska gulliga Jenny med. =) hur ska jag få ihop dagarna??? Hur ska jag hinna träffa alla underbara människor egentligen?! Oavsett om jag träffar er eller inte så är jag upp över öronen lycklig för att ni förgyller min vardag!!! =) tack. Och tack även till alla ni andra som inte ska träffa mig idag... vi träffas andra dagar! ni förgyller min vardag ni med. =) ingen nämnd ingen glömd. =) 

ville bara säga det...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0