...

Jag kan säga att jag ringde aldrig Svärmor och frågade om kakan och jag såg först nu att jag hade fått kommentarer om just inlägget om kakan som inte ville bli bra.=/  Tänkte jag skulle svara på det såhär kl 6 på en fredag morgon. haha
Min svärmor har också lika stor spis som oss..hmm tror det iaf..:P Bra koll.. haha not. Iaf så Undrar jag om jag ska ändra graderna när jag bakar kakan? och samtidigt ändra tiden som den ska vara i ugnen? det är konstigt för alla andra recept jag har funkar hur bra som helst. =( blir så less. den här kakan blir jätte bra ute i kanterna alltså fluffig och god.. medan mitten blir något kladdigare. Det är stoooor skillnad på ställena i kakan. Ja men det var väl ett jä_la  tjat om en jädrans kaka kan kanske många tycka.. men när jag bakar vill jag lyckas. Ni kanske förstår om ni är mycket för att baka och så. 
Men jag vill ju också lyckas med mina bakverk. =/ jaja det är väl som det är med det. Sitta och nöta en sån grej återigen kl 6 på morgonen är väl kanske ingen hit men när fasen ska man ha tiden då?! :P hehe

Nej idag ska vi in och handla. Vi drar med oss Ellinore så hon får hjälp och att bära. Det är ju det minsta jag kan göra för henne. =) föda barnet får hon göra själv.. ;) ska bli så mysigt när dem väl ha kläckt. =) 

Igår fick jag träffa Schönning. Vilken skönhet. Som jag har saknat henne. Hon har ju varit ute och flugit i halva världen känns det som. Men sist var hon i Bolivia. Hon var härligt solbränd så man fick känna sig som ett spöke igen, senast var när mamma och Svempa kom hem från thailand i mitten av feb.Men Hörrni, det bjuder jag på. =) Så schönnig det var härligt och få krama dig igen!!! som jag har längtat!!!♥

Nu ska jag se till så min Man kommer iväg till jobbe than hade sov morgon idag. Ikväll vet jag inte vad som händer. men jag hoppas det blir mys fredag iaf. =) 



Kommentarer
Postat av: Helena

Du får prova dig fram=) Och känn med potatissticka innan du tar ut den!=)

2011-03-18 @ 21:04:40
URL: http://www.familjenlever

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0