Benen darrar...

Benen och armarna darrar men fasen vad roligt det var/är att spela handboll. Sjukt vad mycket muskler man tappar för att man fött barn.. Men jag hoppas på att få tillbaka det inom en snar framtid. Men så himla roligt det är. hihi grabbarna gjorde det kanon bra. Det är ju inte bara att lira handboll som många kanske tror.. utan det är så mycket små saker som kommer till hela tiden.. 
Kommentaren en av grabbarna sa: "Men hur fasen ska jag kunna ta emot bollen och springa samtidigt". haha 
Nu ska jag mysa ner mig i soffan innan det är dags för att sova. Kommer somna gott ikväll det känner jag redan nu. =) Min lilla prinsessa sover också gott. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0