Ännu en lördag...

Så var ännu en lördag förbi... och vi inväntar ännu en söndag. Snart har ännu en vecka gått. Idag har vi bara ätit känns det som. Det bjöds på jätte god smörgåstårta men ännu godare tårta hos Sandra. Satan i gatan vad god tårtan var. Jag skulle få receptet av henne.. hoppas på att få det ganska snart. För den tårtan ska jag bjuda mina härliga mammor på. =) Mums säger jag bara. Ge mig ge mig.. hade jag fått så hade jag slukat hela tårtan själv. Men man måste ju tänka på figuren så jag tog bara 2 bitar. :P 

Det var amräng i botten, sen kom en riktigt god smör kräm och på det ett lager med grädde.. toppad med skivad banan och kakao. Så himla god var den iaf. Så god så det k____a i munnen. =) 
Det var som en dröm när man åt den. =) Kommer lätt att bytas ut som födelsedags tårta i vår famiil.. om jag får bestämma förstås.. men så är det ju redan. :P 

Det blev en kväll hos farmor och farfar. Jag gjorde pot. gratäng och farmor gjorde bacon lindad kyckling filé fylld med fetaost och nånting mer.. ;) riktigt mumsigt var det. Efter det blev det mys med Milda. Hon var så himla snäll ikväll igen. Hon sover nu som en stock efter att vräkt i sig 165 ikväll igen. Denna gång hade hon nog velat ha mer. så vi får se till o fixa mer mat åt henne imorgon. =) 

Har kännt av lite konstig huvudvärk idag... vet inte om det beror på mitt fall igår kväll men det kan vara vätskebrist också. Nej nu ska jag nog tvätta mig och lägga mig och sova... john blund är på ingående.
Natti natti

Kommentarer
Postat av: Mallan

Ååå gud vad gott du har ätit och fikat i helgen. Lät riktigt gott med den där tårtan - den är jag nyfiken på! Hoppas du får receptet snart :)

2011-03-06 @ 22:21:51
URL: http://mallingen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0