Våran dag.

Klev upp allt för tidigt imorse... IGEN... vet inte vad det är med mig. Jag lägger mig senare än Henrik o Milda men sover inte längre för det. Vaknar och är hur pigg som helst när Henrik åker till jobbet. Och då snackar vi inte kl 8 på morron utan halv sex. GRrrr säger jag bara. Är så less. Vill ju sova.
Men det är på morron jag kan bara sitta njuta av tystheten. Då jag får tid att göra det jag inte hinner göra på dagarna då Milda inte sover längre än en 30 min. Man kan tycka att varför inte passa på och sova.. men det GÅR inte. Stackars mig. Men det blir nog bra ändå tillslut!!
Idag var jag iväg in till stan(e-center) och mötte upp min vän o Kollega Micaela. Hon är i full gång med att planera sin o Emils bröllopsfest. Hon ska låna en ljusstake av min mamma så jag lämnade den då. Sen for vi hem. Jo jag var in o köpte strumpbyxor till imorgon. I need It. 
Ikväll blev vi bjuden på middag hos Maria och Niklas i vågbro. Så mysigt. :) första gången vi ska dit o hälsa på sen dem flyttade ihop. NIce. Så det blir en sjukt bra avslutning på denna vecka. Nu hoppas jag bara att Henrik kommer hem snart så jag kan få göra mig lite fin. Milda får ha på sig klänning ikväll. =)
Igår fick jag en jätte stor kartong med massa flickkläder av snälla Maria Olsson. Så nu har man sjukt mycket kläder i strl 62 och 74. =) Jätte roligt och ha lite variation på kläder. Alltid lika roligt och klä på lilla donnan. =) TUSEN TACK MARIA!!! =)
Nu kom Henrik hem dags att göra några knop. Ha en underbar avslutning på denna vecka. För det ska vi ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0