Succé!!!

Igår intog familjen Sjödin Altorp bygdegård för lite fest. Milda skötte sig som vanligt exemplariskt. =) men det är faktiskt inte det jag ska skriva om nu. Utan jag ska skriva om vår lilla överraskning och present till brudparet. =)
Småstadsliv fans som brudparet är så vad passade inte bättre än att skicka dit städtanterna Agneta Patrull och Johanna Andersson och sen Ingemar Andersson kunde dem inte lämna hemma. Han fick följa han med. Allt detta hemlighetsmakeri gick mig på nerverna. Att inte få berätta för Micaela vad som komma skulle hehe. Men då hade jag ju förstört allt och det fick ju inte hända. När allt var riggat och klart med att dem var påväg till oss så satte vi ögon bindel på brudparet. Småstadsliv gänget smög genom matsalen ner i logen under scenen och vips så var dem på plats. Ögonbindeln togs bort och så var allt som vanligt igen. Trodde dem ja. För 30 minuter senare kom Agneta Patrull och Johanna Andersson plötsligt upp på scenen och det utbröts ett jubel i lokalen. Det var som att taket skulle lyfta!! Brudparet tappade hakan. Det pratades om både After Sun och massage på brudgummens röv efter ett års sittande på Gefle IF s avbytarbänk.
Altorp kokade!!
Sen gick agneta och johanna. Plötsligt kom allas vår prutt tokiga Ingemar in och tog över underhållningen. Johanna fick hålla koll på honom så inte det blev allt för många pruttar vilken det är stor risk att det blir. =) Då var det dags för bruden att få spela Venus eftersom hon var hemma. Och även detta blev ju en succé. Peruk och lite rouge fick pyntas på bruden som bara skulle säga Ja på allt ingemar sa. Och det skulle pratas blommor i Bin. Som vi alla vet är ju det kanske ingemars akilles häl men jag tyckte han skötte sig galant.
Jag är rätt säker på att detta blev en oförglömlig kväll för brudparet.. det blev det för mig. Småstadsliv gänget blev nog rätt nöjd dem också. Trots att johanna var på väg att ge upp strax innan entrén. Nej vilka kärringar som kom förbi och förgyllde vår kväll. Här kommer ett litet smakprov på vad som kan hända back stage.
www.smastadslivbloggen.blogspot.com

MYCKET NÖJE!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0