så det kan vara...

Tänk att något nytt kan bli så spännande... helt plötsligt vill man att det ska bli en ny dag för att man skulle vilja skriva o berätta hur vår dag har varit.  Men  jag kan ju dock inte skynda på klockan, för samtidigt vill ja inte att tiden ska gå för fort..man vill ju ta vara på all tid man får med Milda. För snart står hon på trappan och kastar sin student mössa i luften o upplever den lyckligaste dagen i sitt liv hittills. Men det är inte förrän 2029... så låt oss backa tillbaka tiden till nutid en stund till.
Att en sådan liten människa kan styra över två vuxna människor är också väldigt intressant. Man släpper allt man håller på med och har i händerna för att göra allt för krabaten. Vi spenderar våra kvällar på soffan och ikväll har hon inte varit på topp direkt... men efter en stunds gnäll upptäckte jag att det var nummer 2 i blöjan.. kanske inte så konstigt att hon var gnällig ändå. Så nu ligger hon på pappas mage och dem myser. Så underbart att se. tänk om man helt plötsligt kunde stanna tiden.
Jag har följt mina vänners bloggar men aldrig haft tanken på att skriva blogg själv, tills för någon vecka sedan. Tänkte att jag har ju börjat ett nytt liv så varför inte testa att blogga o dela med mig av mina tankar o funderingar men framför allt lilla Mildas framsteg. Jag har min släkt o mina vänner utspridda i hela sverige så vad passar inte bättre än att blogga?!
Så mycket nöje alla vänner där ute. Nu ska familjen Sjödin lägga sig. Upp i ottan imorgon.
God natt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0