Mysdag idag!!

Idag var jag o Milda o träffade 9 andra mammor och deras bebisar. Allt från 11 månader till 1 månad. Och så min lilla sessa på 2 månader. Tredje yngsta men inte den minsta alls.. hon körde i samma vikt klass som dem bebisar som var lite äldre. =) riktig bastant donna vi har här hemma. =) hon sover dock nu efter allt stå hej som varit. Det var så mysigt o träffas. Vi fick god hemma gjord kladd kaka. Tack så mycket. Intressant o se hur Milda kommer bli sen när hon blir lite större o kan sitta självta och leka. nu blir hon bara arg när hon ligger ner.. vill ju vara med o titta o se allt som händer omkring henne... jaha kul.. har en katt som ligger på tangentbordet nu... lätt o skriva då.. NOT...innan vi for till familjecenter så hälsade vi på hoc Viktoria o Klara. och vilken donna det satt i baby sittern.. i för en leopard pyjamas... riktigt nice... måste ju bara dela med mig av skönheten. =)
Sen begav vi oss till Familjecenter och där blev det fullt hus efter ett tag.. tänk vad fort det går.. dem blir så stor fort.. sjukt egentligen. Nu ser jag o Milda fram mot nästa gång vi ska ses. Då känner man sig nog mer hemma eftersom det var första gången vi var där.
Påvägen hem så stannade vi till hos familjen Hedvall. Gick genom fruns garderob och hittade en klänning som jag kan ha på festen vi ska gå på, på  lördag. Tack Micaela för det!!! Fick knäppa ett kort på Viktor o Smilla(familjens katt) och som flitig bloggar jag är så naturligtvis delar jag med mig av det också.. =)
Så nu ska vi äta mat o sen blir det nog till att baka en kladdkaka som jag o karln kan gotta oss på. Soffan here we come. So long...

Kommentarer
Postat av: Micaela

Men gulliga du då!! Vicke ser nöjd ut =)

2011-01-12 @ 21:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0