Måndag och ny vecka

Nu ska ju inte alla tro att jag kunde hålla mig till hård diet eftersom jag åkte till mamma o svempa ikväll. Där bjuds det alltid på gott fika. Fast man kan ju faktiskt avstå, men ni som har smakat på min mammas bakverk vet att det går bara inte. Så naturligtvis var min bror Perra snabb på att påpeka när jag tog en bulle o två kakor till fikat. haha det positiva i det är ju att han läser bloggen.. :P hihi tack för det perra. Alltid lika roligt med trogna läsare. Min bror har ju förmågan att snabbt påpeka saker.. men när det kommer till han, då jäklars om man påpekar nåt. ;) men det är ju så roligt att retas lite. tycker om honom ändå.
Milda hade lite svårt att somna ensam i sängen ikväll så jag skickade upp henne till Henrik så får vi se om hon somnar där med honom. Hon var bra trött lilla hönapöna. Iaf så såg allt bra ut enligt barbro. Jag vägde bra mycket mindre än graviditeten och det är ju bra det. o mindre ska det bli. Vi pratade om allt som rörde förlossningen och amning ja allting. Barbro är en kanon bra barnmorska.
Imorrn blir det familjecenter som vanligt. roligt o träffas igen. Imorrn är det Handboll igen. Heja sverige. Den matchen ska ses i stan hos Tea o Peter. =) vi våldgästar dem en tisdag kväll.
Nej nu blir det nog natta. Sov gott
tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0