Kräft o sikromsröra på Toast

Delar med mig av en av mina favorit röror. =)
1ask(100g) Créme Bonjour gräslök
1 paket(500g) kräftstjärtar, avrunnen (finns både frusna och på burk)
2 msk Sikrom
1 avocado, i små tärningar
2 msk dill, hackad
1 1/2 tsk wasabi
1 msk lime saft
vitt rostbröd
Blanda Créme bonjouren, kräftstjärtarna, sikrom, avocado,dill,wasabi och pressad lime i en skål. Smaka av med salt och peppar. Stek, grilla eller rosta 4 brödskivor och fördela blandningen över bröden. Garnera med dill och lite sikrom. Funkar även till bakadpotatis. =)
låt det väl smaka.

Kommentarer
Postat av: Inger

Hejsan. Nu är jag tillbaka i Sverige igen. Vet inte vad jag tycker om det egentligen... Det var ju så varmt och soligt på Teneriffa... ;) Du verkar ha fullt upp på dagarna. :) Hoppas allt är bra med er. Pussa på lilla Milda från mig. Kram

2011-01-20 @ 13:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0