Godmorgon

Nu så är frukosten intagen. Snart bär det av mot stan och uträtta lite ärenden. Svante ska få sova hos mamma och Sven-Erik inatt. Vi hämtar honom i morgon kväll. Bäst att göra så.. synd om honom annars.
Halv fyra ska jag vara hos Hännestrand. Hon ska hjälpa mig med att göra ordning håret till kvällen. Så nu är det viktigt att alla pusselbitar faller på plats. Problemet är ju bara att Milda sover än... och jag vågar ju inte åka hemifrån innan hon vaknar o får mat. Det går ju snabbast och smidigast om jag åker till stan utan henne.. och likaså när hännestrand ska fixa frippan. Men vi får se hur det blir. Det är inte bara o vara små barns förälder.
Förut var det ju bara och åka när man skulle någonstans. och nu när hon är så beroende av mig så blir det ju extra svårt att åka iväg. Men det är ju lite mysigt också. Det är ju så mysigt och amma. Det är ju en liten stund då jag o Milda får tid tillsammans. Tänk sen när hon blir stor då hon inte har tid att vara med mig. Då kan man tänka tillbaka på den tiden då man ammade. =)
Ikväll blir det super roligt. Längtar ihjäl mig. Jag hoppas att det går bra med dukningen för dem. vid 6 imorse skulle dem vara där o duka.. shit dem måste ju nästan sova middag. hehe hur ska dem annars orka med till natten. =)
Mycket Nöje!!!
Jag kan meddela att jag inte är dugg avundsjuk på Helena,Perra,Lasse och Sara som åker till Göteborg idag och kommer sitta på läktaren i Handbolls VM.... JO DET ÄR JAG!!!!!!!!!!!! Vill också vara där. Heja sverige!!!
Jag ska kika efter er på tv.
nej nu ska jag göra nå nytta. trevlig lördag gott folk.
MUMS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0