Vilken Helg.

Nu så har helgen gått.. och jag ser att jag inte har skrivit nåt här på 2 dagar.. skäms på dig Pernilla. Men ärligt talat så har jag inte haft tid. Det har varit fullt upp hela tiden.
I Lördags var det kalas för mig. Då var det fullt hus redan från morgonen till sena kvällen. Vi åt o pratade. Så shit alltså vilken helg. Igår var den "riktiga" dagen så den blev betydligt mycket lugnare än i lördags. Var så himla skönt att det blev så. Vi kunde ta det i vår takt. SÅ jag ni som undrar... Min födelsedag, 30årsdag, Var precis så som jag ville ha den. 
Inga konstigheter bara som en helt vanlig dag. =) 

Jag önskade mig presentkort på Jysk för att kunna köpa ny säng... då snackar vi resårmadrasser och allt. Stommen  kan vi fixa sen.. men just nu är det madrasser som är mest akut eftersom det känns som att man ligger i en sackosäck. När Milda ligger bredvid mig så rullar hon mot mig... så mjuk är sängen. Och hur bra är det på en skala egentligen?? Inte alls. jag har börjat eller har haft ont i ryggslutet en längre tid så nu får det vara slut på det. Vill sova skönt nrä jag äntligen ska sova... och när jag väl får så de få timmarna i streck. =)

Lill donnan har varit feberfri i tre dagar nu enbart lite snor/slem i snok och hals på mornarna men det råder vi bot på när morsan kommer med koksaltlösning och snorsug i högsta hugg. Stackars Milda lär väl spy galla över mig när detta har försvunnit. haha Men jag tror iaf att det blir bra. För jag märker ju skillnad på henne plus att jag ser ju vad som kommer ut.. ;)

JA vi planerar att gå på Öppna imorgon. Tänkt vad roligt. Det var ju så himla länge sen vi var där känns det som. För i tisdags var ju nästan alla bebisar och mammor sjuka så då blev vi bara fyra som sågs av 10 kanske. 

Idag så kommer Maria, Nellie och Thyra hit på eftermiddagen. Nellie hämtar jag efter hon slutat skolan och dem andra kommer när Maria har slutat jobbet. =) Dem ville visst fira någon som fyllt.. ;) 
Så idag blir vi bara hemma och det är ju så himla skönt ibland för då kan man gå runt i myskläder och inte bry sig alls om hur man ser ut... vill jag se ut som nåt som katten släpat in ja men då är det helt ok. ;) 
Maria och barnen vet jag bryr sig inte.. ;) 

lite bilder från helgen kommer senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0