sjukstuga

nu var det någon dag sen jag skrev men anledning till det är att både jag och Milda är dåliga.. Milda hade feber i morse men börjar bli piggare.. mamma har ont i halsen men börjar bli piggare.. så vi får hoppas att vi är pigga till imorgon. =) då det blir kalas. Man känner sig så maktlös när dem är sjuka och dem kan inte säga vad det är som är fel. Men vi hoppas på att det vänder nu. så jag hoppas på att kunna uppdatera hur vi mår.. idag kommer bästa Helena och hjälper mig o gör Smörgåstårta. =) så vi planerar att vi är pigga imorgon.=) mumsigt. Nej nu ska jag plocka disk.. och ta hand om min mindre piggare dotter. ha en bra fredag gott folk.
tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0