Kärlek!!!

Tänk vad det behövs lite för att man ska bli glad igen... när man känner att man är långt nere i de mörkaste delarna så behövs det bara en liten liten ljusglimt för att man ska känna att det finns hopp. 
Och just nu känner jag att jag gör det.. jag känner hopp för att det ska lösa sig. Det är få förunnat att ha så underbara vänner som finns där i tid o otid. Jag tänker absolut inte säga någon speciell för det är så många jag skulle behöva nämna då. Och för att inte glömma någon så säger jag bara att ni vet vilka ni är. =) Stor heder till er. Är så himla glad att jag har vänner omkring mig som gör mig glad och som ger mig energi. Det behöver inte vara att man umgås varje dag utan bara att jag tänker på min vän för en kort sekund och känner värmen som den bringar mig!!! Det är en otrolig känsla. 

Jag vet att vissa av mina vänner ser jag inte speciellt ofta och vi kanske inte hörs allt för ofta heller.. men det är bara den där lilla tanken som varar en kort sekund som kan bringa så mycket glädje. Så detta inlägg tillägnar jag mina absolut käraste vänner!!! Ingen nämnd ingen glömd!!! Ni vet att ni alltid finns i mitt ♥. Till dem som bor långt borta och är för svåra att träffa varje dag, trots att vi inte hörs varje dag så finns ni i mina tankar lite titt som tätt. ♥
Jag hoppas jag får ha er kvar resten av mitt liv!!!! 
Love you all!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Viktoria.

♥♥

2011-02-07 @ 19:43:17
URL: http://viktoriarosens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0