Huva vad äckligt.

Avslutade kvällen med att sappa mig runt bland kanalerna.. och till min stora fasa så var det ett program på tv4 fakta som jag stannade till vid.. Livet på Akutmottagningen hette den eller nåt. Ja iaf så var det bland det äckligaste jag sett någonsin i program väg. Kanske tur ändå att dem visar det så pass sent. Två killar hade voltat med en bil och den ena killes fot hade tydligen hamnat utanför bilen vid voltningen. Så foten "hängde löst". Och det kan jag säga var det äckligaste jag sett. Men så är man lite fascinerad över hur dem klarar av att fixa det så man fortsätter att titta. hmm hur är människan funtad egentligen?!

Ikväll kikade vi på halv åtta hos mig, sveriges nästa mästerkock och fuskbyggarna. Så himla lämpligt att dem kom efter varandra. =) blir alltid lika förundrar över hur man kan vilja bygga ett hus och sätta sitt rykte på spel. Det är sjukt vilka företagare det finns i Sverige. Men är det vi själva som har gjort att det blivit såhär?!All efterfrågan, vårt dyra samhälle?! ja jag blir iaf bara så förbannad varje gång jag ser programmet. Hur man kan vilja förstöra för familjer genom att säga sig vara en profisionell entreprenad.
Det är tur att Timell och co. finns.=) dem räddar familjerna. =)


Det är tur det finns fina och ärliga människor här i livet... Jag har turen att ha flera av dem runt mig i min närhet!!! =) Nu sover nästan hela familjen Sjödin. Milda har sovit iaf 1.5 timme. hoppas hon sover lite längre nu när jag ska lägga mig. Får se till att lägga mig tidigare på kvällarna.. men det är ju så svårt. Nån mer som har det problemet?? :/ det är ett dilemma för mig iaf. Men nu ska vi slå slag i saken... John Blund min vän... Välkomme  hem till mig tog du med dig nässprayen???!!!

Kommentarer
Postat av: Faster ;)

Vad duktig du är att skriva. Det känns som att jag lär känna lilla Milda fast jag aldrig träffat henne. :) Och att hon vänt sig till magen redan. Hon har bråttom det lilla livet... ;) Mycket som ska hinnas med och då passar det ju inte att ligga still på rygg under ett gym. ;) kram

2011-02-24 @ 09:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0