Härlig dag!!

Idag tog vi bilen och for till Familjen Olsson för en promenad och gott fika. Det var super mysigt och härligt med en promenad. Naturligtvis så blev det god kladdkaka till fikat. Med jätte bra vispad grädde. När vi väl kom hem så fixade vi ordning middag som idag blev pot gratäng med fläskfilé och bea sås. Mums säger jag om det!!! Milda sover som en stock. blev inte så mycket sova idag så det är skönt att hon sover ordentligt nu. Nej nu ska jag krypa upp i soffan med min Älskling och se vad tv:n har att erbjuda en kväll som denna. Och ja jag tänker unna mig lite kall Cola och lite choklad och chips. Kan tycka att jag gjort mig förtjänt av det. =) 

Bjuder på ett gammalt kort på mig och kärleken!! 



Mammas go hjärta ska naturligtvis också få vara med på bild!! 



Kommentarer
Postat av: Mallan

TACK för idag! Det gör vi om!

Vad fina ni är på bilden. Ni passar så bra ihop!

Kram till er

2011-02-12 @ 21:34:31
URL: http://mallingen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0