Godmorgon!

Idag låg vi länge i sängen jag o lilla Milda. Det är fredag och dessutom en bra fredag. =) vi hade tänkte åka på fotboll ikväll i bollnäs... men vi kom på att det blir för sent för lilla donnan så vi övervägde att stanna hemma. Så vi får se om det blir en kväll i stan med Viktoria o Klara eller om det blir nåt annat. Men det lutar åt det först nämnda. =) ♥

Men nu på dan ska vi träffa Helena&Isa och Sara&Myra. Det ska bli jätte trevligt. Har ju inte träffat lilla Myra än så det ska bli spännande. Hon är ca 1.5 vecka yngre än Milda. =) 
Så för att göra dagen bra har jag kletat ihop en kladdkaka som jag ska ha med mig tänkte jag. Hoppas bara att den blir bra. Nej nu tror jag lilldonnan vaknade efter sin korta förmiddags lur. Så hej på ett tag!! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0