En dag med bäbisar..

Idag var det ju tänkt att vi skulle till öppna förskolan.. men det var ju så många som var sjuka så vi tog o träffades hos Viktoria och Klara. Tant Pernilla hade bakat ihop en kaka med lite hallon i. Den gick hem hos mammorna eftersom den blev uppäten.. det var bara lite smulor kvar.. ;) Imorgon ska vi tillbaka till Viktoria och Klara.. då blir det nog lite nyttigare. =) 



Söta Alwa innan hon massakerade ett kex.. haha så den här bilden kallar vi före...



...och här har vi bilden efter!! =) söt höna!!! 

Klara körde lite modevisning med sin härliga mössa.. vad jag kallade den hehe skriver jag inte här men hon är förbaskat söt i den!!! =)



Jag bjuder på ett till!!! =)



Man kan inget annat än tycka att våra små hönor är världens sötaste!!! Man blir lycklig av att se dem!!! ♥

Min lilla tjej hon somnade bara hux flux.. såg himlans skönt ut iaf.



Min lilla tjej har mycket bus i ögonen... ♥


Kommentarer
Postat av: Viktoria.

Hahaha men min lilla gopuppa.. Älsk ♥

2011-02-15 @ 21:16:44
URL: http://viktoriarosens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0