3 månaders spruta igår.

Igår fick hon den beryktade sprutan. Det var bland det värsta jag varit med om.. Så ledsen hon blev min lilla tjej. Men så bra det blev när hon kom till mammas famn efteråt. Pappa var ju på jobbet så det fick duga med mamma. Iaf så gav jag henne alvedon efteråt allt för att förebygga för henne. Och så bra det gick sen då. =) hon var så duktig hela kvällen. Inte alls så mycket gnäll som jag trodde. Hon fick mat på flaska också. Och även det gick som en dans. =) Hon åt som om hon aldrig sett mat förut. Så nu har vi världens gladaste tjej som sitter och tittar på mamma och pappa som ska äta frukost. Vädret är helt fantastiskt fint så det blir perfekt med en härlig promenad med" Folket från Näset!!" =) ♥ Men nu ska jag äta frukost. Trevlig helg
Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0