underbara väder

jag hoppas du stannar.. jag och Milda tog en förmiddags lur på soffan och vaknade av att det var kok hett i tv rummet.. solen låg och gassade på mina ben och jag flöt nästan bort.. då bestämde vi oss för att ta en promenad.. det går inte att vara inne när det är så fint väder ute. Så sagt och gjort tog vi på oss kläderna och började rulla röda faran. =) Och vilket väder... vi träffade på Marlene och Agnes.. och sen kom Susanna och Agnes... ( två olika Agnes  med olika mammor. =) )  susanna och hennes Agnes hängde på runt ljusne medan Marlene gick hem.. hon har ju fem veckor kvar så det är ju inte bäddat för en lång promenad precis.. :P Iaf så var vi ute en lååång stund och det var ju hur skönt som helst. Skulle vilja vara ute hela dagen idag men det är ju så mycket snö på gräsmattan så det går ju inte att vara där.. men altanen går att sopas av så man kan vara där. =)  

Nu känner man att man skulle vilja torka fönstrena för när solen ligger på så är dem inte jätte rena.. men jag orkar inte.. trots vårkänslorna som spritter i kroppen så orkar jag inte.. skulle vilja städa hela huset men jag orkar inte.. jag får ta en dag i taget.. ska gosa lite med min dotter istället. =) 

"sol i sinne brun inne "

tjing



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0