söndagen i stora hela

känns som den har gått ut på att äta och fika... hehe vid tolv ett tiden packade vi in oss i röda faran och begav oss mot Näset. Där fick vi smaka på smörgåstårtan som blev över från deras dop igår. Gott var det och jag fick smaka både på den jag gjorde och den andra. Fika fanns det också gott om. SÅ imorgon är det väl dags på riktigt att vi tar tag i motionen. Tog en timmes promenad med Svante idag och det hur skänt som helst. TRots regnet som kom från himlen. Efter det så rensade jag den än snötäckta gräsmattan från hund bajs. Tänker inte ens berätta hur mycket det var för det kommer komma fram ännu mer ju varmare det blir.. 

Efter besöket i Näset for vi till Mamsen för att hämta hem vagnen som vi lämnade där igår. Och då fick vi mat där även idag. Så himla snällt.. och naturligtvis gott också. =) Sen när klockan blev 19 tyckte vi att det var dags att åka hem.. mästarnas mästare skulle ju bärja åtta. Så det skulle ju vara skönt att vara hemma tills dess. Nio började en jätte bra film på fyran. Jag såg fram till nyheterna.. såg även efter nyheterna men missade som vanligt slutet. Så H fick berätta för mig hur det slutade. Tur att han hittade sin dotter. Filmen var jätte bra.. det jag såg av den så jag misstänker att hela var skit bra..

När jag skulle hänga tvätten som jag tvättade ikväll så kikade jag ut genom fönstret mot garaget.. då ser jag en pensel som ligger i snö drivan mot grannen. Väldigt konstigt tycker förstås jag eftersom vi inte känner till den. Så jag hoppas att det inte är nåt tok på gång nu. Då kan jag inte sova. =( Tur man har hund som kan skälla men jag ahr hört om dem som går in i hus även om man har hund. Så helt säker är man inte. Men det är tur man har larm. Nu ska jag väl inte sitta och skrämma upp mig själv men svårt att låta bli när man ser konstiga saker.. 

Imorgon ska jag och Milda stanna hemma. Vi har rännt så himla mycket nu så en dag hemma skulle sitta fint nu. Men på tisdag blir det ju öppna som vanligt. =) men det är en annan dag och en annan vecka än den som är just nu. Men nu ska jag försöka sova lite osm både min man, dotter och hund gör. =)

Natti

tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0