som jag sa...

igår innan jag lämnade huset i Näset så bestämde vi på ett ungefär när vi skulle ses idag. "Milda vaknar alltd vid 06.20"... man tror att man har sovit så himla länge efter att Henrik har åkt... men när man slår upp ögonen och tittar på mobilen och ser att klockan återigen är 06.20.. då är det inte länge sen H åkte. 05.45 åker han till jobbet. Så här sitter jag återigen innan klockan 07.00 och bloggar det första inlägget för dagen. 
Men jag älskar ändå livet som mamma. =) ♥

Idag har vu fullt upp. =) Innan 10.00 hoppas jag att vi har hunnit ätit någon form av frukost, att vi kommit fram till Näset och att vi kanske är i full gång med att duka.=)  Jag vet att det kommer bli en bra idag igen. =) 

Ikväll var det tänkt att vi skulle få middag i Southlightne men det blir imorgon istället eftersom Henrik och Vallvik har match i Bollnäs klockn 20.00 idag. Dem skulle visst ha samling 18.15 och Henrik kommer hem 16.45. Såd et säger sig själv att det blir tok stressigt för honom om vi skulle vara där och äta ikväll. SÅ vi åker dit imorgon efter simning och kalasande. =) Så helgen blir fullspäckad även denna gång. Och naturligtvis så hoppas vi på kanon väder även denna helg. Men som det ser ut nu så blir det nog mulet och snö. Men jag hoppas vi slipper snön iaf. Vill att det som ligegr på marken redan ska försvinna så man känner att våren står för dörren. Men ja det visar sig hur det blir.

Igår kväll var jag ensam iaf 1.5 timme. =) När klockan slog 19 var jag bänkad i soffan för att kika på ett avsnitt av 2½ män. En av mina favvo serier faktiskt... sen tror jag att jag tittade på halv åtta hos mig.. ( med lite eftertanke så kommer jag inte ihåg ett smack av avsnittet så jag sov nog.. men min tanke var att titta på det iaf.. ) 20 var det dags för sista avsnittet av sveriges värsta bilförare.. tur var väl det.. för man blir mörkrädd varje gång man sett det... att dem får ha körkort är helt sanslöst. Jaja när det var klart försökte jag hålla ögonen öppna för då var det säsongpremiär för familjen Sjödins favorit Kriminal serie Criminal Minds. I love that serie!!! Sen var det en ny serie som började efter det.. men det såg jag inte slutet på så jag vet itne om det var bra.. men inledningen var ju kanon iaf. =)  sen var det sängen som gällde för oss. Milda sov som en stock och jag tror hon gjorde det ganska länge faktiskt. =) HAr inte ett minne av att jag varit vaken hela natten.. hmm på gott eller ont?? :P

Nej nu tror jag att jag har rensat mina tankar för stunden.. dags att kanske laga lite scones. =) Skulle vara gott.. jag får pilla i mig lite smulor. =) Mumsigt.. det går ju fort oxå. Have a nice day everybody!!

tjing



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0