morgon

och jag hoppas hoppas hoppas att mitt nya SIM kort kommer idag. Och sen hoppas jag även att våra nya sängar kommer idag. VIll ha lite förändringar och nytt nu!! =) Satt på sängkanten i morse och kände att kroppen behöver en riktig uppryckning. Men när fasen ska man ha tid och träna. Min tanke var igår att på kvällarna när H kommer hem från jobbet så ska jag ta mig ut och antingen springa lite lätt eller ta en rask promenad. Skulle vara så skönt.. och samtidigt naturlugtvis sluta äta fikabröd och dricka massa dricka. fast Sluta helt kan man inte göra.. en dag i veckan får man.. Och då passar ju naturligtvis Lördagar eller fredagar bäst. Körde så för drygt 1.5 år sedan när jag jobbade... och det funkade jätte bra. Så nu är det bara på med hård handskarna så kör vi. Ja måste. Jag  vet att jag började förut men nu känner jag mig mer motiverad än då. 

Tror bestämt att det blir en promenad idag när Milda känner för att hon ska sova en stund. Solen kikar fram mellan trädtopparna och det verkar inte vara allt för kallt. så vad passar inte bättre då än en promenad. =) Nice. 



jo jag vet att det är en gammal bild... men hon är ju bara för söt.. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0