lördag förmiddag

och frukosten är intagen. Inte för att jag fick i mig nå mycket men nåt iaf. Vill få lill Milda att sova en stund innan vi ska packa in oss i bilen för att åka på babysim. Men just nu sitetr hon och skrattar åt svante som springer och leker. =) så än är vi inte trött. Men det är någon timme kvar tills det är dags. Efter simmet ska vi hälsa på en tjej som har gått och blivit stor. =) Lilla Isa. Att ett år kan gå så fort som just detta har gjort. När vi kalast klart så åker vi till Southlightne för Middag. =) gött dä. 

Nej nu ska vi nog ta och duka bort frukosten och sen vill jag lägga mig på soffan och vila lite... är lite trött.. 

hej på en stund.

tjing




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0