"kalles kaviar..

eller vallvik om ni så vill" Åsa Kastman. Inte visste jag att vi såg ut som kalles kaviar i våra matchdräkter.. trodde bara att dem var blå med lite inslag av gult. Men hade tydligen fel. Jaja man ksa ävl inte haka upp sig på små saker.. men en sak hade hon iaf rätt i.. och det var att möblerna höll mycket bättre för dem än för våra anhängare.. =) precis vid halvtidsvilan, i matchen mellan Vallvik och Mohed, så hörs ett brak från andra sidan planen... och där ser man åtta fötter i luften och en massa skratt.. då har bänken som dem suttit på brakat.. haha med ett leende gick jag till laget för lite taktik snack... det såg roligt ut.. dem andra måste ha undrat vad jag gick och log åt eftersom vi för övrigt spelade som krattor... men med fem matcher i kroppen så är det full förståeligt att man är slut i kroppen.. men vi kom hela vägen till final och vann hela skiten. =) Man fick kämpa och det gick ju tillslut. Hoppas bara att vi har fler avbytare när säsongen startar än vad vi hade i helgen... för jag tyckte synd om tjejerna stundtals.. men ni gjorde det skit bra.. =) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0