jo då

imorse sov vi iaf till 06.01 innan vi kunde somna om igen vid 07.00. Så nu sitter man här och funderar på om man ska lägga sig och sova igen eller om man ska göra sig lite frukost och hänga tvätten som precis blev klar. Nja jag ska fundera ett litet tag till.. 

För er som inte vet så regnar det ute idag och himlen är så grå som den bara kan vara.. =( men det blir en promenad för oss ändå eftersom svante måste ut och kissa. Men jag kan tycka att det är skönt att gå när det regnar.. men det är oftast när det varit hur varmt som helst hur länge som helst.. men idag är jag bara glad över att det regnar istället för att dte snöar.. för regn tar bort snön. =) 

Igår hämtade vi våra sängar så dem står i köket och väntar på att få plockas ihop.. så jag hoppas ajg har sovit min sista natt i gamla sängen.. kanske ska min rygg bli hel igen..=) vi fick skenorna till sängen gratis efter att vi klagat på att vi fick vänta fyra veckor på något som skulle ta max två veckor.. och plus att när jag var in och skulle fråga vart dem hade tagit vägen(efter att jag inte hört nåt på 3 veckor) så hade vår beställning tydligen inte kommit iväg...jaja men nu står sängarna här hemma och ingen är gladare än vi. =)

Nej nu korrar det ordentligt i magen så lite gröt på det här så blir nog även denna dag bra. =) 

tjing




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0