Goder morgen

alla där ute..nu sitter vi vid frukostbordet och läser morgon tidningen.. men tyvärr utan frukost än.. jag ska koka mig lite gröt. =)

Igår så kom svärmor förbi med Dopklänningen som vi beställde i tisdags. =) ÅÅÅÅhhh så fin den var. Mycket finare än jag kunde tänka mig. Man fick med sig tossor och en hätta. Milda kommer vara så söt i den. Gullungen våran. Är så himla nöjd med valet. Så nu är det bara att vänta tills det är dags för dop. måste testa de på henne men hon borde kunna ha den. =) så snart ska vi börja planera dopet.

Iaf så har min läpp läkt ihop riktigt bra. Igår så klippte jag bort  överflödiga styugn som låg och irreterade mig och som såg allmänt ofräscht ut.SÅ det ser jätte bra ut. Kuuung. naturligtvis tar det ett tag till innan den läkt riktigt men nu syns det inte ens att jag gjort nåt med den. och det är ju skönt. =)

Idag skiner solen men det ser fortfarande kallt ut.. men vi tar en promenad ändå. dock inte lika lång som vanligt men en liten kort en för vi ska in till stan idag. Jag ska in på kontoret och träffa Anders. Och sen ska jag träffa några mammor... det blir en bra fredag idag =) Nice. 

ha en bra fredag gott folk.

tjing




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0